مجموعة خواطر بعنوان( إعتراف) ل أحمد عاطف








** اعتراف **

قبل مقبلك واحبك
كنت بشوف الدنيا
شئ عادي اهي دنيا
وعيشنها وفي الاخر
اخرها متر في متر
ومش مستهله لما قبلتك
وحبيتك اتعلمت ازاي احب
الدنيا عشان بقا ليها لازمه
عندي اعيشها معاكي ❤❤❤❤😊













#اعتراف

لو كتبت ملخص
حياتي في هدف
واحد عايش عشانه
احققه فأنا عايش
بس عشان اخليكي
اسعد مخلوقه في الكون 😊❤❤

#اعتراف 

كلمه بحبك كلمه
عاديه !!
اي حد بيقولها
وفي اي وقت
ومش شرط تكون
لحبيب او حبيبه
ممكن لااقرب حد
ليك وعشان انتي
مش بس اقرب
ماليا في الدنيا
فأنا مينفعش
اقولك بحبك وبس !
هبقا بكدب عليكي !!
لان انا مش بحبك وبس
انا متيم عاشق ولهان
في حبك  ❤❤❤❤❤😊




#اعتراف 

في عشقك
كلام كتير يتقال
عن دقه قلبي
في كل مره
 فيها
كأني بشوفك
لاول مره ! ❤❤😍



#اعتراف 
لاقيت فيكي كل اللي بتمناه
وحلمت اكمل باقي العمر معاه
افضل عايش بس عشان اهواه
حبك انتي ........... هو الحياااه 😊❤❤❤












#اعتراف 

اول مابفكر في حاجه
بتكوني انتي اولها ❤
الحياه بالنسبه ليا
أنتي ثم أنتي ثم أنتي
........ ثم أنا ...... 😊❤❤❤





#اعتراف  
استحاله تكوني بشر !
ربنا خلقك ملاك ❤
فيكي ملامح من البشر 😊
وفي ابتسامتك ضي القمر
شفتك عشقتك ❤❤
وحلفت اكمل باقي العمر
جنبك افضل عايش بس
عشان سعدتك 😊❤❤❤
9/11/2015 😊❤❤❤








#اعتراف 

انا عايش بيكي
 وكلمه بحبك
اقل من اللي جوايا ليكي
انتي بقيتي في دمي
 من كتر حبي فيكي 😊❤❤❤





#اعتراف 
صباح دمك
اللي بيجري جوه
دمي ! ❤
صباح قلبك
اللي كل يوم
بلاقي فيه حته مني 😊❤❤❤❤







#اعتراف 😊❤

عن احساسي
كاني ماشي في طريق
كله عتمه وشايف
نور من بعيد !
ولما وصلت للاخر
لاقيتك وقفه بفستان
ابيض علي حوض زمزم
ولما اتأملت حواليا
لاقتني واقف معاكي
في الجنه .. مصدقتش!
غير لما قالولي
دي حوريه في الجنه  😊❤❤❤❤❤




#اعتراف

ياحب عايش في الارض
وحب تاني في السما
يسمع ندايا ربنا ❤
تدمع عيوني من الهنا ! 😊❤❤❤














No comments:

Post a Comment